tentro_logo

Høsten 2017 kjører vi i gang med nytt Tentro-kull. Alle som begynner i 9. klasse er hjertelig velkommen til et spennende år med frikirkelig konfirmasjon i Pinsekirken Tabernaklet.

Hva er Tentro?

Tentro er et frikirkelig konfirmasjonsopplegg med fokus på trosopplæring, personlig relasjon til Gud, nye venner og ufattelig mye moro! Vi drømmer om at ungdommene skal få et møte med en personlig, levende Gud som påvirker hvordan ungdommene lever livene sine. Konfirmasjonstiden handler samtidig om å få nye venner og ha det gøy. Vi arrangerer derfor leirer, turer og Tentro Hang Out for å bygge miljø og relasjoner.

Tentro samles annenhver uke til undervisning, life-grupper og sosialt samvær. Life-grupper er mindre fellesskap som ledes av trygge folk fra studentmiljøet vårt. Vi tror at dette er en flott arena for å snakke om tro og dele hva som rører seg i livet. I tillegg vil det være obligatorisk å delta på en del av møtene til Pinsekirken Ungdom.

Påmelding:

Du er hjertelig velkommen til å bli med, og inviter gjerne med en venn også :)
Ta gjerne kontakt om du lurer på noe!

Martin Pedersen
Tentroleder i Pinsekirken Tabernaklet