Misjonsbasar 31.oktober kl.12.00-16.00

Inntektene fra misjonsbasaren 2020 vil i sin helhet gå til drift av SAFE-HOUSE i Siliguri, India. Dette er et hjem for barn som er reddet fra menneskehandlere og prostitusjon.

Helt siden starten i 2017 har vi leid en leilighet i Siliguri hvor det bor sju jenter og en gutt i alderen 4-14 år. Dette er deres hjem, og de er flinke og gjør det bra på skolen. Under Coronautbruddet har de ikke kunne gått på skole, men får digital undervisning.

Omsorgen av disse barna på heltid er krevende og det har vært bytte av «foreldre» noen ganger. Akkurat nå har Pinky og Rana hovedansvaret sammen med to voksne damer.

Barna har tilpasset seg situasjonen og har det bra, selv om det ligger traumer i bunnen hos hver enkelt. Det koster kr. 8.800,- pr. måned å drive dette stedet. Da får barna mat, klær, skolegang og det mest nødvendige av det de trenger. Husleie, strøm og lønn til de som jobber er også inkludert i dette beløpet.

Vi håper at misjonsbasaren i oktober vil gi oss nok penger til å drive Safe-House videre framover.

Vi kan ikke hjelpe alle, men vi kan redde noen til et verdig liv.

Gevinster:

Kan leveres på kontoret i Marken 27, eller ta kontakt med Alice: 92047168. Angående gevinster til åresalg ønsker vi i år:

• Lys/servietter
  • Kaffe
  • Sjokolade
  • Hjemmestrikk eller håndarbeid, eksempelvis pannebånd, luer, votter og sokker.

Tusen takk for ditt bidrag!