HØST15 – GI DET VIDERE!

Yanina og Rodrigo Gorjon deltar på møtene torsdag og fredag kveld, og på åpent seminar på lørdag. Egil Svartdal deltar på åpent lederseminar på lørdag, og taler lørdag kveld og søndag formiddag. Under åpent seminar på lørdag vil vi høre om vekkelsen i Argentina og hvordan vi kan gi den videre. Egil Svartdal vil ha seminar utfra boken “Gi det videre”.

Egil Svartdahl
er pastor og predikant, foredragsholder og programleder. Han er utdannet konditor, men har alltid vært engasjert i menighetsarbeid. Han har vært pastor i Filadelfia Oslo og Filadelfia Kristiansand, men er nok idag mest kjent som “TV pastoren” på TV2. Egil Svartdahl er en av landets fremste kommunikatorer. Hans unike kombinasjon av alvor og humor gjør hans taler og foredrag til en opplevelse som setter dype spor.
gorjon_circle
Yanina & Rodrigo Gorjon
kommer fra byen Laboulaye (Cordoba) i Argentina. Yanina og Rodrigo er medpastorer, med hovedansvar for ungdomsarbeidet i menigheten. Han har også en sterk lovsangstjeneste. Menigheten i Laboulaye samler 500 – 600 hver søndag, og har i tillegg plantet 10 andre menigheter i området. De har også vært med å etablere menigheter i Brasil og Canada. Yanina og Rodrigo er helhjertede og ivrige i sin tjeneste. De kommer fra en menighet sterkt preget av fornyelse og vekkelse.
Vårt eget lovsangsteam i Pinsekirken Ungdom
blir med og leder lovsangen under HØST15. Lovsangsteamet har flere utgivelser bak seg og står i bresjen i Norge med å kommunisere budskapet om Jesus på en moderne og relevant måte.

Torsdag 22/10 kl. 19.00
Fredag 23/10 kl. 20.30
Lørdag 24/10 kl. 12.00-15.00 / Åpent Seminar (m/lunsj)
Lørdag 24/10 Kl. 19.00